PBF Wielotematyczny
RANGA E - Jutsu wyuczone w akademii. Ka¿dy pocz±tkuj±cy gracz ma je opanowane:
Bunshin no Jutsu - Ninjutsu tworz±ce idealn± kopiê shinobi. Kopia ta nie ma mo¿liwo¶ci atakowania, jest tylko iluzj±. Rozp³ywa siê po kontakcie z cia³em rzeczywistym.
Nawanuke no Jutsu - Podstawowa technika pomagaj±ca wydostaæ siê z wiêzów.
Henge no Jutsu - Pozwala zamieniæ siê w innych ludzi, zwierzêta, ro¶liny czy nawet takie rzeczy jak meble czy broñ.
Kawarimi no Jutsu - Za pomoc± tej techniki shinobi zamienia siê z innym przedmiotem podczas otrzymywania ataku. Tworzy to optyczn± iluzjê pozwalaj±c± my¶leæ napastnikowi, ¿e atak siê uda³.
RANGA D - Jutsu ni¿szej kategorii opanowywane na ogó³ przez Geninów.
Jūjin Bunshin - Unikatowa technika klanu Inuzuka, pozwala zwierzakowi na zmianê w dok³adn± kopiê swojego w³a¶ciciela. Jak ka¿da przemiana technika mo¿e zostaæ przerwana poprzez atak.
Shikyaku no Jutsu - Unikatowa technika klanu Inuzuka, umo¿liwia ona wyzwolenie zwierzêcego instynkt i refleksu w walce.
Shunshin no Jutsu - Jutsu pozwalaj±ce shinobi na pokonywanie krótkich dystansów w niesamowitej szybko¶ci. Dla obserwatora wygl±da to jak teleportacja.
Oboro Bunshin no Jutsu - Iluzoryczny bunshin, ró¿nica polega na tym, ¿e klony nie rozwiej± siê po kontakcie z cia³em sta³ym.
Sōshuriken no Jutsu - Ta technika 'przyczepia' specjaln± ¿y³kê do shurikena. Umo¿liwia to du¿± kontrolê nad broni± podczas lotu. Bardziej do¶wiadczeni potrafi± sterowaæ shurikenem jak im siê podoba u¿ywaj±c do tego tylko palca.
Kage Shuriken no Jutsu - Prosta technika w której dwa shurikeny przytwierdzone do siebie zostaj± wyrzucone w jednym czasie.
Kanashibari no Jutsu - Technika która fizycznie unieruchamia przeciwnika zupe³nie jakby ten by³ zwi±zany przez niewidzialne liny. Technika mo¿e zostaæ wykonana natychmiast (przy odpowiednim wyæwiczeniu)
Magen: Narakumi no Jutsu - Genjutsu ukazuj±ce atakowanemu shinobi jego najgorsze obawy. Ka¿dy ma co¶ czego nie powinien nigdy ogl±daæ. To genjutsu "wyci±ga" ten obraz na wierzch i ukazuje siê atakowanemu jako prawda. Wpierw jednak iluzoryczne li¶cie bêd± kr±¿yæ wokó³ atakowanego, zaraz zanim genjutsu na niego spadnie.
Kasumi Jūsha no Jutsu - Genjutsu tworz±ce ninja którzy pojawiaj± siê jeden za drugim z drzew, kamieni i zza pleców przeciwnika. Ich ruchy s± powolne, ale po zaatakowaniu mno¿± siê, wiêc wygl±daj± jak duchy.
Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu - Ta technika pozwala z³apaæ przeciwnika spod ziemi i wci±gn±æ go a¿ po szyjê uniemo¿liwiaj±c ca³kowicie ruch.
Kirigakure no Jutsu - Specjalno¶æ shinobi z wioski Kiri-Gakure. Jutsu wywo³uje mg³ê Gêsto¶æ mg³y jest zale¿na od chakry która zosta³a u¿yta do wykonania tej techniki.
Offline